Wednesday, September 2, 2009

Awek tudung baju ketat dedah tetek


Fesyen tudung yang moden and memang pakai sebab bukan nak tutup tetek

Dengan potongan badan yang tak terlalu kurus dan tak terlalu gemuk jugak, awek ni boleh la dikatekan memiliki potongan badan yang agak menawan,

Tapi tetek awek ni tak berape besar so kalau nak ramas mungkin kurang syok la

Kalau tengok latar belakang gambar ni ia diambik dalam bilik, tapi kenapa macam laki je yang amik gambar tu

Tengok dekat reflection dekat cermin tu

Maybe dorang nak projek kot ho ho (terfikir negatif pulak)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Post a Comment